joi, 15 mai 2014

alinta-ma!


Hai, maaa, alinta-ma si tu pe mine un pic! Zi-mi ceva frumos, o vorba buna…

Cum vrei sa te alint? Adica…ce sa-ti zic?

Tu vorbesti serios? Adica vrei sa-ti zic eu cum sa ma alinti pe mine?

Pai nu te alint tot timpul?

Nu.

Cum “nu”?

Asa simplu> NU. De fapt, in ultima vreme esti mai mult absent. Sunt cu tine, dar ma simt singura.

Prostii!

Da, prostii. O sa vezi tu!

Ce sa vad?

O sa vezi…

Daca incepi cu amenintari din astea, chiar ma enervezi!  Acum ce ti-ai luat mutra asta imbufnata?


Zi, fata, ce te-a apucat? Esti in zilele alea?


Clar, asta e!

Nu sunt, dobitocule, in nicio zi!

Da’ in ce zi esti? In aia in care ti-ai propus sa ma enervezi pe mine?

Clar, nu pot discuta rational cu tine. Ai zis femeie si cu asta ai terminat tot!

Auzi, daca tot te duci asa convinsa la bucatarie, poate imi aduci si mie un sendvis. Cred ca am ars cam multe calorii de cand ma chinui sa-mi dau seama ce e in capul tau.

Usa trantita.

Bine si asa. Chiar mai bine.

 

 

Ce faci? Ti-ai facut doar tie sendvis? Bine, ma! Si dupa aia zici ca nu te alint!

Ti-am zis!

Ce mi-ai zis?

Ti-am zis ca o sa vezi tu!

Ce sa vad?

Uite, acum stai si casti ochii la mine ca prostu. Nu-ti fac niciun sendvis.

Deci asa!

Exact asa.

Vezi, de asta nu te alint!

Ca nu-ti fac sendvis?

Si de asta. Si de altele…

A-ha. Care altele?

Altele…

Da-mi un exemplu concret, sa nu mor proasta.

Uite, ca de exemplu…nu stiu, nu-mi vine nimic in minte acum. Dar sunt multe.

Nu e nimic, iti zic eu. Doar pretexte. La inceput nu erai asa.

Nici tu.

Adica cum eram?

Erai mai…draguta cu mine. Aveai grija sa-mi faci si mie un sendvis, ne uitam impreuna la tv. Te aranjai si tu un pic mai mult.

A? Deci acum sunt urata!

Nu esti, fata, urata. Tot draguta esti.

Dar nu frumoasa.

Ba esti si frumoasa cand vrei tu.

A-ha. Doar atunci. Si in rest sunt urata!

Ma omori!

Si tu pe mine! Acum sunt si urata si nesuferita!

Cand esti ca acum, da! Esti si urata si nesuferita! Ma enervezi de-a dreptul!

….

….


Ce-ai, ma, plangi? Offf…Hai, potoleste-te! Sulfa-ti nasul ca arati ca naiba. Hai cu tata!

Las-ma ca’s si ulta si nesufleita!

Ce zici, ma? Nu inteleg nimic.

Sunt si urata si nesuferita!

Nu, nu esti! Am fost si eu rau. Stii ca te iubesc. Hai, nu mai plange.


Vezi acum dupa ce ai plans ochii tai par verzi. Stii…cum este marea spre seara. Si buzele ti s-au facut mai rosii. Imi vine sa le musc. Esti tare frumusica.

Zambet.

Si cand zambesti, vezi ca se insenineaza si afara? Nu mai plange, prostuto!

Offf…nu puteai sa-mi spui asa de la inceput?

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu